Цени, доставка и право на отказ

 

1. Цени на продуктите.

  • Всеки продукт е с посочена цена в лева за един брой.

  • В цената на всички продукти е включен ДДС.

  • За да получите фактура, е необходимо да предоставите данните за лицето или фирмата получател, както и да укажете изрично в полето за забележки при оформяне на поръчката, че желаете да получите фактура за покупката.

2. Доставка.

  • След като завършите поръчката, куриер ще достави поръчаните продукти на посочения във Вашата регистрация адрес, или друг, който Вие изрично уточните в полето „Забележка”.

  • Можете да получите Вашите продукти на посочения адрес или да ги вземете в удобно за Вас време от офис на куриерска фирма.

3. Стойност на доставката.

  • Доставката на територията на Република България е безплатна.

4. Начин на заплащане

  • Поръчките от онлайн магазин yummibears.bg се заплащат по един от следните начини:

    • чрез наложен платеж на куриера при получаване на пратката. Имате право да отворите и видите продуктите, които получавате, преди да заплатите дължимата сума. Куриерът е длъжен да Ви изчака докато не потвърдите, че получавате точно това, което сте поръчали!

    • Чрез epay.bg.

    • Чрез paypal.com.

    • По банков път: НВВ ООД | ОББ АД, клон Васил Левски | BIC: UBBSBGSF | IBAN: BG75UBBS80021044184120

5. Срокове на доставка.

  • Доставките на конкретен адрес - до 3 работни дни от потвърждаване на поръчката и получаване на превода при плащане с epay, paypal или по банков път.

  • За по-малки населени места, без офис на куриерски фирми - до 5 работни дни от потвърждаване на поръчката и получаване на превода при плащане с epay, paypal или по банков път.

6. Замяна и отказ.

  • На основание чл. 50 от Закона за защита на потребителите замяна на продукт може да се извърши в рамките на 14 дни от датата на доставка, при условие че не е нарушен търговския вид на артикула и целостта на опаковката.

  • Отказ от поръчката е валиден само до края на деня, в който е извършена самата поръчка. На следващия работен ден поръчката бива активирана.

  • В случай, че продуктът е повреден при доставката, трябва да направите рекламация на куриера преди да заплатите за продукта! Заплащането от Ваша страна означава, че приемате продукта във вида, в който сте го получили.

  • При замяна или отказ при получаване на поръчания продукт и при положение, че не съществуват обективни причини за рекламация, разходът за куриерската услуга се заплаща от клиента.

 

За допълнителна информация и въпроси, можете да използвате формата за контакт в нашия уебсайт или да се свържете с нас чрез:
телефон: +359 62 657333, GSM: +359 878 206236
Email: office@yummibears.bg